niedziela, 10 kwietnia 2011

Tematy do rozmowy!

Jestem Paula i mam 15lat.Nigdy nie miałam chłopaka, bo jestem bardzo wstydliwa i nieśmiała. W klasie nikt nie zwraca na mnie uwagi. Może nie to, że mnie nie lubią,ale po prostu traktują mnie jak powietrze. Mam tylko jedną przyjaciółkę. Ale do rzeczy. Tak więc napisałam na fotce.pl komentarz takiemu jednemu chłopakowi, który mi się podoba już od kilku miesięcy.Znam go z widzenia ze szkoły. No i wymieniliśmy ze sobą dosłownie 4 zdania. To było dość niedawno. Podałam mu mój numer GG i czekam aż napisze... Chociaż coraz mniej w to wierze. Mógłby ktoś mi pomóc, i napisać o czym mogę z nim pogadać? Ale nie tak np. o muzyce, tylko konkretniej, jak zacząć zdanie... I druga sprawa, tak na przyszłość:jak powinnam zachować się na randce? Jak się przywitać i w ogóle? Proszę o odpowiedź, PILNE ;) Pozdrawiam całą załogę NBS ;* - Paula15



Paulo!
Ciężko jest mi odpowiedzieć na to pytanie. Po prostu rozmowa powinna się kleić, jeśli lubisz tą osobę, masz z nią coś wspólnego. Wstydliwość i nieśmiałość trzeba zgubić gdzieś za sobą. Nie można całe życie być w cieniu. Czego się wstydzisz? Odpowiedz sobie na to pytanie. I walcz o siebie:) A co do pytania... hm... Nie napisałaś czym się sama interesujesz lub czym on się interesuje. Ale spróbuję odpowiedzieć ogólnie:

Jeśli w kimś się zakochałaś to powinnaś starać się, aby ktoś to dostrzegł (nie mam na myśli wypisywania na murach jakiś haseł o Twojej wielkiej miłości). Załatw jego numer GG, komórki. Chodzisz z nim do szkoły? Popytaj ludzi z jego klasy. Albo sama poproś go na fotce. Napisz np. "Podałam Ci mój numerek GG, więc może podasz mi swój?".
To jest podstawa, jeśli na razie chciałabyś z nim tylko popisać. Dowiedz się od kogoś co lubi. Chłopcy najczęściej interesują się sportem. Jeśli nie masz o tym zielonego pojęcia możesz się dopytać czy tylko lubi oglądać mecze, czy gra. Może zaprosi Cię na mecz? Zapytaj co to jest spalony, z ilu metrów wykopywany jest karny. Jak trenujesz jakiś sport opowiedz mu o tym. Może chodzicie razem na jakieś zajęcia? Taniec towarzyski, plastyka. Porozmawiajcie o tym. Mężczyźni lubią dziewczyny z zainteresowaniami, hobby.
Najtrudniejszy może wydawać się początek rozmowy, ale wcale tak nie jest:) Jeśli chłopak zna choć podstawy zasad savoir vivru to powinien sam zagadać. Odpowiedz ''siema'', uśmiechnij się. Potem sam poprowadzi temat. Opowiedz o czymś co Ci się przydarzyło, gdzie byłaś/będziesz na wakacjach. O psie, kocie (zwierzaku), którego masz w domu. 

Dużo pożytecznych wskazówek na forum NBS, w dziale chłopcy.

Mam nadzieję, że pomogłam. Jeśli macie inne pomysły na temat rozmowy napiszcie w komentarzu. Edytuję, dodam:)

Pozdrawiam, Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x