sobota, 9 kwietnia 2011

Byliśmy parą.. lata minęły, miłość została. Jak wrócić?

Hej. 6 lat temu dzięki mojemu bratu poznałam pewnego chłopaka. Jest o 3 lata starszy ode mnie (ja mam 14:)), po roku znajomości powiedział mi, że mnie kocha i chodziliśmy ze sobą ok. roku. Wszystko było ok. Kiedyś chciał się ze mną pocałować, przy moim bracie (byłam w 3 klasie podstawówki! ) ja jeszcze nie byłam gotowa na namiętne całowanie, wiec powiedziałam mu ze jeszcze nie chce.... dobra ustąpił, po kilku dniach zobaczyłam jak pisze na gg do jakiejś dziewczyny KOCHAM CIE i takie rożne. \Było mi smutno, nie odzywałam się do niego przez dobra 5miesiecy, NIENAWIDZIALAM go po tym co mi zrobił!!.. ale w głębi duszy go kochałam, i tak jest nadal. Boję się powiedzieć mu o tym co czuje do niego Sadnie wiem jak zareaguje... możne mnie wyśmiać a może się mylę... nie wiem:((. Pytania: Jak mogę się dowiedzieć czy on coś do mnie czuje? i jak mam mu powiedzieć ze go KOCHAM ?? proszę Was dziewczyny pomóżcie Sad( - EmiŚś

wiem ze tego dużo, ale postarajcie się opisać plis Sad bd czekać..
 Śliczny blogas :** Smile pozdro FOR YOU :** ~EmiŚś



Hey, Hi, Hello :)
Ten chłopak jest starszy od ciebie o 3 lata, a cała wasza miłość miała miejsce 6 lat temu. Byliście wtedy dziećmi. Od tamtego czasu na prawdę wiele się mogło między wami zmienić. Być może on już nawet nie pamięta tego co było między wami, albo traktuje to jak wspomnienie z dzieciństwa. Jeśli chcesz wiedzieć jaka jest sytuacja między wami po prostu się obok niego zakręć:). Porozglądaj się, zapytaj co w jego życiu uczuciowym. Jeśli on ma dziewczynę to nie ma po co się w to ładować. Nawet jeśli go kochasz, to uważam to za świństwo. Inaczej oczywiście jeśli jest wolny. Przed skasowaniem bloga była notatka na temat tego jak poznać, że chłopak coś do ciebie czuje. Jest: ForumNBS/Notki z odzysku/Chłopcy/Co i jak/Sygnały. Jest to dokładnie to czego Ci potrzeba, a bez sensu jest przepisywanie tego po raz drugi.

Życzę powodzenia, pozdrawiam, Em-94

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x