piątek, 30 sierpnia 2013

Jak przeprosić chłopaka?

Czy mogłaby powstać notka: Jak przeprosić chłopaka? Bo ostatnio trochę go zaniedbałam i nie wiem jak mu to wynagrodzić. Przeprosiłam, on już nie ma mi za złe ale ja nadal czuję się okropnie :| Na dodatek jego koleżanka się w nim chyba zakochała i się czuję jakbym miała konkurencję, choć mówi że to mnie kocha etc. Ale że ta koleżanka bardziej się nim przejmuje niż ja ponoć ;_; Pomocy.
Sherlock X





Droga Sherlock X,
Wyraźnie prosiłaś o notkę, dlatego spełniam twoją prośbę, ale nie będzie to długa notka, ponieważ nie mam zbyt dużo do pisania, bo z przepraszaniem nie jest trudno. Przede wszystkim powinnaś mieć świadomość, że trochę go zraniłaś swoim zaniedbaniem. Taką świadomość już na szczęście masz, skoro do mnie napisałaś. Najpierw radziłabym po prostu słownie przeprosić chłopaka, ale ponieważ piszesz, że już to zrobiłaś, to przejdę od razu do dalszych działań. To normalne, że on poczuł się zaniedbany i zrobiło mu się przykro, ty pewnie zareagowałabyś podobnie. Postaraj się pomyśleć, czego ty wymagałabyś od niego w podobnej sytuacji. Spróbuj od teraz zachowywać się tak, żeby twój chłopak nie mógł powiedzieć złego słowa. Nie przesadzaj jednak. Nie możesz udawać przez pewien czas idealnej dziewczyny, ponieważ gdy przestaniesz, pojawi się rozczarowanie, że tylko udawałaś. Spróbuj się stać dla niego lepszą. Nie wiem jak często się spotykacie, ale proponuję, żebyś przypomniała sobie jak często spotykaliście się na początku związku. Postaraj się spędzać z nim tyle samo czasu, co wtedy. Jeśli nie możesz spotkać się z chłopakiem, to chociaż wyślij mu jakiegoś miłego smsa lub do niego zadzwoń. Z pewnością zrobi mu się miło, gdy napiszesz mu, że zobaczyłaś/usłyszałaś coś tam i to ci się skojarzyło akurat z pewną sytuacją, którą z nim przeżyłaś. To pokaże, że nie zapominasz o nim i ciągle jest w twoich myślach. Pokaż mu, że ci na nim zależy. Nie ma pewnego sposobu, żeby chłopakowi wynagrodzić zaniedbanie czy coś takiego, należy po prostu nie dopuścić, żeby taka sytuacja się powtórzyła. Ucz się na błędach i na przyszłość tego unikaj.
Co do koleżanki, to dopóki on mówi, że kocha tylko ciebie, to myślę, że powinnaś mu zaufać. Jeśli będziesz mu jawnie okazywać, że jesteś zazdrosna, może pomyśleć, że mu nie ufasz. Niektóre dziewczyny to dość podstępne stworzenia. Gdy zakochana w chłopaku dziewczyna widzi, że jest szansa, żeby pokazać mu, że woli ją od swojej obecnej miłości, to zrobi wszystko. Nie warto się tym jednak przejmować, jeśli wiesz, że chłopak cię kocha i jeśli cię o tym nie raz zapewniał.  Zaufaj mu, że to ty jesteś najważniejsza.
Powodzenia i mam nadzieję, że choć trochę ci pomogłam,
Cocalotte.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x