środa, 29 września 2010

Zgrubienie na palcu.


       Mam taki problem. Otóż, gdy byłam mała to pisałam piórem. I od tego zrobiło mi się takie zgrubienie na środkowym palcu prawej ręki. A że mam dość ładne dłonie, to jest to widoczne i trochę szpeci. ;/ Jak to można zlikwidować? Pozdrawiam i czekam na odpowiedź! ;) 

~Aliszja 


Droga Aliszjo!
Nie napisałaś zbyt wiele o tym zgrubieniu: jaki ma kolor i okiedy się pojawiło, więc ciężko mi ocenić co to jest, a zarazem pomóc go zwalczyć. Jeśli zgrubienie pojawiło się niedawno i np. po długim pisaniu to jest to po prostu odcisk i wystarczy maść typu:

Maść na odciski
Cena: 3.34zł
Taki „ nagniotek” mógł się także pojawić od złego trzymania pióra czy długopisu. Staraj się opierać długopis na innym palcu. Pozwól palcowi odpocząć, a zgrubienie powinno zniknąć. Jeśli jednak tak się nie stanie i zgrubienie nie zniknie, najlepszym wyjściem będzie wizyta u dermatologa.
Pozdrawiam,
Mycha
Mycha (16:00)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x