piątek, 29 października 2010

Znamiona - myszki.


Dziewczyny mam problem! Pomocy! Mam dosyć dużego pieprzyka na twarzy nie jakies 3cm od nosa. Strasznie mi się on nie podoba! Jeszcze do tego rosna na nim włosy.;[ Moje pytanie czy mogę obcinać te włosy ,albo wyrywać pensetą? I czy mogę sie w jakis sposób pozbyć? 
-Punia

  

Moja Droga!

Do niedawna uważano tzw. myszki, czyli wrodzone znamiona barwnikowe pokryte najpierw meszkiem, a z czasem dość twardym włosem, za bezpieczne. Niestety okazało się, że i one mogą przejść w czerniaka złośliwego, dlatego nie należy ich drażnić, wyrywając czy depilując włoski. Zdecydowanie lepiej jest usunąć operacyjnie całe znamię. To zabieg wymagający przeszczepu skóry. Można go stosować nawet u małych dzieci.
Anitt (18:00)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x