środa, 30 lipca 2014

Nowy rok szkolny - nowy styl

Hej :)
Trwają wakacje, a ja postanowiłam zmienić swój wygląd, tak, żebym w przyszłym roku szkolnym mogła wszystkich zaskoczyć niezwykłym, ale naturalnym makijażem oraz nową gamą ubrań. I tu właśnie zaczynają się "schody". Chciałabym odświeżyć swoją szafę, ponieważ wcześniej nie dbałam jakoś specjalnie o wygląd, tylko nie wiem od czego zacząć. Mieszkam w małym miasteczku, a do najbliższego większego miasta mam ponad 50 km. W pobliżu mojego miejsca zamieszkania nie ma żadnych galerii handlowym itp. Dlatego właśnie nie wiem gdzie mogę zaopatrzyć się w jakieś stylowe, fajne ubrania. Byłam w paru sklepach, ale nie znalazłam niczego ciekawego. Marzę o rozkloszowanej czarnej spódniczce do stroju galowego (i nie tylko), lub klasycznej sukience, ale niczego takiego nie mogę znaleźć. Nie wiem, co ma robić. Byłabym wdzięczna za każdą radę. Z góry baardzo dziękuję :)



Kochany Anonimie,
absolutnie rozumiem Twój problem. Wiele osób pragnie wrócić po wakacjach w lepszej formie, lepiej wyglądającym i lepiej ubranym, by móc być zaszczycanym zazdrosnymi spojrzeniami kolegów ;).

Zmiana wyglądu nie musi być trudna, i co najważniejsze - nie musi ciągnąć ze sobą ogromnej sumy wydanych pieniędzy. Pojawiło się o tym parę notek na blogach, odeślę Cię do jednej, którą publikowałam niedawno, od niej znajdziesz linki do reszty. Kliknij TUTAJ.

Przejdźmy teraz konkretnie do Twojej osoby. Rozbiłam Twój problem na kilka mniejszych. Zapraszam do czytania ;)

DALEKO DO DUŻEGO MIASTA

Kochana, znam ten problem. Mieszkam w miejscu, gdzie w promieniu 30km znajduje się kilka miast, z wieloma sklepami. Jednakże zazwyczaj cały asortyment jest tak przebrany, że nie ma w czym wybierać. Jednakże istnieje kilka alternatywnych rozwiązań tego problemu:

1. Zaplanuj jeden dzień na zakupy w tym większym mieście. Więcej sklepów = więcej ubrań = mniej przebrany asortyment. Myślę, że z pewnością znajdziesz tam coś, co Ci się spodoba. Jeżeli nie możesz jechać sama, zaproponuj wyjazd koleżankom lub rodzicom.

2. Zakupy przez Internet. Wiele sieciówek posiada swój sklep online. Zamawiając tam, można co nieco oszczędzić ;) Wymiary często są dokładnie podane, dlatego nie musisz martwić się o to, że kupione ubranie będzie leżało źle. Także na allegro swoje produkty wystawia wiele sklepów lub prywatnych osób. Wystarczy dobrze pogrzebać. Mogę jeszcze zaproponować Ci strony typu szafa.pl - można znaleźć tam nowe ubrania za naprawdę niską cenę. Jest to także dobry sposób na pozbycie się starych ubrań. Możesz się wymieniać nimi lub po prostu kupić, opcji jest wiele ;)

3. Second-handy. Jest ich zawsze po kilka, nawet w tych małych miastach. Mimo, że wiele osób twierdzi, że to wstyd - można tam znaleźć prawdziwe cuda za niską cenę. Jeżeli posiadasz zmysł techniczny i dużo pomysłów - to wyjście jest dla Ciebie. Kupione ubrania możesz zawsze przerobić, by stały się naprawdę modne. Wiele inspiracji można znaleźć w Internecie, z dokładną instrukcją z pewnością poradzi sobie nawet osoba, która ma dwie lewe ręce ;) Także plusem "ciucholandów" jest to, że nikt nie będzie miał takich ubrań.

Więcej alternatyw znajdziesz w notce Tanie ubieranie.


WYKONANIE NATURALNEGO MAKIJAŻU

Może i nie jestem specjalistką od tejże dziedziny, ale postaram się coś doradzić ;). Piszesz, że chciałabyś, by Twój makijaż był naturalny. Bardzo dobrze, że tak myślisz, ponieważ, jeżeli nigdy wcześniej się nie malowałaś, nałożenie całej gamy kosmetyków na twarz nie jest dobrym pomysłem. Wykonie make-up'u to umiejętność, jak każda inna. Najlepiej, żebyś poćwiczyła kilka razy nakładanie makijażu. Gdy nabierzesz wprawy, nikt nie zauważy, że jesteś umalowana, a w tym rzecz, nie? ;) Jeżeli nigdy wcześniej nie kupowałaś tego typu kosmetyków, być może któraś z tych notek Ci pomoże : [klik], [klik], [klik]. Wspominałam, że sama się na tym nie znam, dlatego nie będę się rozpisywać. Dodam jedynie, że jeżeli jesteś młoda, to nie polecam nakładania na siebie ciężkiego podkładu. Lepiej wybierz delikatny krem nawilżająco-tonizujący lub BB, a na to punktowo nanieś korektor.
Myślę, że w Internecie jest mnóstwo instrukcji (czy to w formie pisemnej, czy zdjęć, czy filmów), jak wykonać tego typu makijaż, dlatego nie będę się tu po raz kolejny produkować na ten sam temat. Można zawsze wygooglować sobie :)


NOWA GAMA UBRAŃ

Z tego, co piszesz, wnioskuję, że lubisz ubierać się dziewczęco. Jeżeli jednak nie wiesz jeszcze, jak do końca ma wyglądać Twoja nowa szafa - możesz zainspirować się którąś z notek , które pojawiły się na blogu. Szczególną uwagę zwracam tutaj na notkę "Poszukiwania własnego stylu". Dla inspiracji możesz też poprzeglądać magazyny dotyczące mody, strony internetowe na ten temat lub blogi szafiarskie, od których roi się w blogosferze.
Swoje stylizacje warto uzupełnić biżuterią. O jej doborze też nie raz pisałyśmy, także zapraszam do przejrzenia spisu.

UBRANIA, KTÓRE CHCIAŁABYŚ MIEĆ W SZAFIE

Wspominałaś o rozkloszowanej spódniczce do stroju galowego i klasycznej sukience. Specjalnie przeszukałam sklepy, by poszukać kilku takich ubrań. Wybrałam te w przystępnych cenach. Poniżej moje znaleziska ;) Większość ubrań (szczególnie spódniczek) jest dostępna także w innych kolorach.

SPÓDNICZKI
H&M, 59.90zł

H&M, 59.90zł
H&M, 79.90zł
Bershka, 69.90zł
Bershka, 69.90zł
Pull&Bear, 79.90zł
Pull&Bear, 79.90zł
Reserved, 99.99zł
Reserved, 129.99zł
Reserved, 69.99zł
House, 59.99zł
House, 79.99zł
Cropp, 69.90zł
Butik, 79.90zł
Butik, 59.90zł
Butik, 69.90zł
Stradivarius, 79.90zł
Stradivarius, 69.90zł
SUKIENKI

Stradivarius, 129.90zł
Butik, 119.90zł
Butik, 129.90zł
Cropp, 79.90zł
House, 89.99zł
Reserved, 129.99zł
Reserved, 129.99zł
Pull&Bear, 139.90zł
Pull&Bear, 99.90zł
Bershka, 129.00zł
Bershka, 129.00zł
Bershka, 99.90zł
H&M, 129.90zł
H&M, 39.90zł
H&M, 59.90zł
H&M, 149.90zł
H&M, 59.90zł

To by było na tyle ;) Mam nadzieję, że jakoś Ci pomogłam. Życzę powodzenia w zmianie stylu i pozdrawiam.
Heavy

2 komentarze:

  1. Jejku! Zauważyłam że jak zaczynam myśleć nad jakimś pytaniem to nagle na blogu pojawia się takie samo :) magia! !! Ale jejku super notka. Dzięki tobie juz mniej wiecej wiem co musze kupić :p do tego te ubrania które pokazała. GENIALNE! Mam nadzieje ze jak wreszcie wybiorę się na zakupy to jeszcze je zostane


    Jak juz pisałam super notka i oby tak dalej ♡♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D Czytając tak miłe słowa człowiekowi od razu chce się pisać ;)

      Usuń

Szablon wykonała prudence. z Panda Graphics. Credits: x | x